Felanmäla Kaffemaskin/vattenstation - Selecta
Kundservice får in en felanmälan via lime som heter
NSVA – interna ärenden/Felanmälan Wihlborgs, felanmälan görs via NSVA - intranät - Felanmälan huvudkontoret
Man kan antingen skanna QR-koden som finns på maskinen eller så går man direkt in på www.selecta.se/fel
Svara på frågorna i webbformuläret och ange ID-numret, dessa hittar du längre ner eller på högersida av kaffemaskinen och vänster framsida på vattentanken.
Bocka i ja ” Vill du ha ett mailkvitto på din anmälan?” och ange din email.
I listan nedan finns ID-nummer samt till vilken maskin det gäller
Vån 5
Kaffemaskin ID-nummer: 97039549
Vattenmaskin ID-nummer: 97041697
Vån 6
Kaffemaskin kök, den till vänster ID-nummer: 97039572
Kaffemaskin kök, den till höger ID-nummer: 97039571
Kaffemaskin reception ID-nummer: 97037901
Vattenmaskin reception ID-nummer:97035977